tisdag 11 augusti 2009

hemmabygge?

Inatt drömde jag att jag och pappa var på Maxmorevyn. Pappa tyckte det var dåligt och gick ut långt innan slutet. Drömrevyns uppsättning var dock lite annan än den verkliga som var rolig, intelligent och lite mera rolig.
När jag vaknade åt jag många smörgåsar för jag tänkte att när jag anländer till min lägenhet är kylskåpet tomt. Jag hade rätt. Jag gick till Brändö och Thomas trodde att min dallare var ett hemmabygge. Jag upplyste honom om att han hade fel. Gick hem och undrade varför det inte alltid är såhär varmt och varför jag inte bor någon annan stans och kommer hem till min lilla stuga dagar som den här.
Idag såg jag förresten den där stora CHE-bilen igen. Den är mäktig. Jag tänkte på Carro och började skratta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar